24 Şubat 2011 Perşembe

Türkiye'ye gideriken aldı da bir uçuk

Bu hafta top 10 listeme, Türkiye'ye dönüş için Mart'ın 20'sini gösteren uçak biletimin verdiği oylarla 1. sıradan giriş yapan konu, üst dudağımın sağ yanından ağrı göz kırpan uçuğum!

Yalnız önce müsadenizle kendisine bir çift lafım var, keza etmezsem gözüm açık giderim.
Bırak ulan peşimi!!! Naalet misin nesin?! Senelerdir caanım dudaklarımda işgal etmediğin milimetre kare kalmadı! 2 kuruşluk karizmamı yedin bitirdin, rezil ettin beni elaleme! Ya tamam herşeyi geçtim, bi kere de izin ver, salgın hastalık taşıyıcısı gibi değil de normal sağlıklı bi insan gibi ülkeme dönebileyim..

Bu sefer de bizimki zamanını şaşırmadı, dün akşam saatlerinde ufaktan baş vermeye başladı. Bir ümit, acaba dudağımı mı kestim(?), yanlışlıkla o tarafı mı yedim diye kendimi oyaladıysam da aslında yüzleşmeye korktuğum gerçek, bu sabah aynada suratıma kapı gibi çarptı.

Şimdi bu uçuk, tıptaki adıyla herpes simplex (iyi ki hiçbirimiz tıp terminolojisi kullanmıyoruz), yaşadığım herhangi bir duygunun yoğunluk seviyesinin normalin üstüne çıkmasıyla dudak üstü ve yakınlarında pırtlıyor. Yani allah kahretmesin ne adam akıllı sevinebiliyorum ne üzülebiliyorum ne de heyecanlanabiliyorum!!! Bi de bi geldi mi, en az 1 ay gitmek bilmiyor. Ne kadar mucizevi olduğu söylenen uçuk kremi varsa hepsini denedim, yine de bana mısın demiyor şerefsis!(Yalnız bu sefer öyle bir noktadan çıktı ki, sağdan bakınca inceden bi botoks havası var. Bu vesileyle "belki acaba günün birinde azcık yaptırsam mı ki?" başlıklı düşüncelerimin hepsini belleğimden silmiş bulunuyorum.)

Her seferinde Türkiye'ye gitmeden önce uçuk açılışıyla başlayan heyecan, paranoya, sevinç, hüzün fırtınası, bu sefer de son hız start aldı.
Şüphesiz en endişe veren bölümlerden biri, bavulu doğru ağırlıkta hazırlama kısmı. Hele ki benim gibi ecnebinin deyişiylen "keeper" mantalitesinde bir insansanız, üstüne üstlük bir de ekstra yüke para veremeyecek kadar cimriyseniz(ya resmen adam soyuyolar ama..), neyi almalıyım neyi bırakmalıyım kafasının ağırlığıyla, bavulun ağırlığı tuhaf bir orantıya sebep oluyor.
Bir tarafta annemin deyimiyle "çerçöp" anılaaaar(burda coşkun sabah vurgusu var), diğer tarafta ayakkabılar, sonra çantalar, makyaj malzemesi, bakım ürünleri.. derken o da neey?! Etti mi sana 20 kg! Bırakmak zorunda kaldığım her parça, içimde bir çocuk öldürüyor! Yok o kadar değil(?).. Ama arkadaş valla kalbim sıkışıyor yaa!!!
Tabii bu arada uzun yollarda gide gele tabiri caizse kaşarlanıp, en çok yükü en göze batmayan şekilde taşıma üstüne gerek çeşitli püf noktaları bulmak olsun, gerek pratik çözümler geliştirmek veyahut masum aldatmacalar üstüne kurulu sömürü yollarını denemek suretiyle çok şükür yarabbime onca havalimanından alnımın akıyla çıkmayı başardım.
Darısı bu seferkinin başına. Dileğim o gün gelene kadar uçuğumun gözden kaybolması... zira yüzüme değil de uçuğuma bakarak konuşan hosteslerden hiç haz etmiyorum. 



Gittim bi arkadaşın tavsiyesiyle belki bu sefer doğru krem budur, bir ömür mesut oluruz  diyerek bi krem aldım. Almaz olaydım. İçine alkolü öyle bir basmışlar ki, dudağıma kezzap döküyorum sanki.

7 yorum:

damlaya damlaya dedi ki...

ahaha, ayni virus bize de yerlesti kocum, bir yerlesince omur boyu hep apartta bekler diyorlar. yani yalniz degilsin.

ama ilaci cok erken, ilk sizlamaya basladigi dakikalarda surmeyi basarirsan 2-3 gunde geciveriyor, yeminle bak..

Unknown dedi ki...

hem apartta bekler hem apartmanda bekler galiba..Bende de gecenlerde bi cikti gecmek bilmedi..apartmanda uçuk salgını var. Kaçııığğğnnn!!

hitman-3 dedi ki...

Fazla sevinince değil de rüyamda korkunca çıkardı hep uçuk çocukken...
Ayda 1 rutine bağladığım da olmustu bir ara :)
Asiviral diye bir krem kullanmıstım yanlıs hatırlamıyorsam 3-5 güne kadar uçuk kuruyup kayboluyor...

.g. dedi ki...

benim uçuğum vahşi uçuk :P hiçbir şey fayde etmiyö

Pınar Ebru dedi ki...

Vectavir öneririm.

.g. dedi ki...

Hepinize gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. Uçuğumun dili olsa o da ederdi heralde.
Şu an her ne kadar ağız çevresinde mimik yapmaktan çekinen bir Ajda Pekkan havası taşıyor olsam da, sanki bu kezzapımsı krem işe yarıyor gibi gibi.. yani hiç bu kadar hızla kabuk aşamasına geçen bir uçuğum olmamıştı. Kremin adı, Zilactin. Hani belki size de bir alternatif olabilir diyerekten..

www.nereyekacsak.com dedi ki...

bende de her 6 ayda bir filan çıkar, son çıktığından beri 6 aylık süre dolmak üzere, ne zaman çıkacak diye panikle beklemekteyim! :| benimki bi de çıktı mı öyle sadece bir yerde durmuyo, önce alta bulaştırıyo, soldaysa sağa da sıçrıyo derken dudaklarım zenci dudağının bile iki katı haline geliyo :))